Thursday, May 20, 2010

Transformers 3 Without Megan Fox

oh noooo..tak de Megan Fox dah lagi utk Transformers 3 nanti..Micheal Bay dah reject die kuar..ni mesti sebab Megan Fox terlepas cakap hari tu..=(.. Fox cakap cerita Transformers tak menguji bakat lakonan pun, dia nampak macam model je sebab cerita tu macam more on robots jer..mesti la kecik hati Micheal Bay kan dengar orang kutuk cerita dia..huhu..

tapi yang bagus tu, dah de senarai calon2 yang mungkin boleh masuk cerita tu..

Gemma Arteton @ Bar Rafaeli @ Brooklyn Decker @ Miranda Kerr..

calon2 ni sume banyak yang model2..ye la susah nak cari orang yang setanding Megan Fox..hehe..

bye bye Megan Fox..tapi saya tetap nak tengok Transformers 3 nanti sebab Shia La beouf ada lagi..hehe..selamat dia tak keluar jugak..hehe




...bagi Megan watak pontianak la sesuai, hehe...

beautiful is happy







2 comments:

  1. hehe kan dia berlakong bagus kat jennifer'sbody=)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails