Friday, May 21, 2010

Perasaan Berkecamuk










aku tak tau nak luahkan camne perasaan sekarang ni..ada takut, ada risau, ada hambar, depress dan semua laa yang negatif ni...dah berkecamuk..tadi pagi2 time bukak internet ni mood masih ok...tapi lepas baca 1 email ni terus aku down..=(

aku ade nak publish 1 paper manuscript kat satu journal ni..mula2 reviewer tu kata minor correction..aku ngan supervisor semua dah suka la...pastu lepas hantar revision tu, datang balik reply major revision pulak..aduh apa nak jadi ni..dah dia bagi 42 hari untuk betulkan..aku risau jugak ni..macam mana ni..susah betul nak publish paper ni..bukan senang nak jadi senang...

aku rasa aku kena discuss ngan semua supervisor aku pasal benda ni..sebab semua terlibat..huh mungkin ni dugaan dan cabaran yang Allah nak bagi pada aku..aku percaya ada hikmah di sebaliknya..doakan aku berjaya menempuhinya dan mengatasinya dengan berjaya..Amin..


1 comment:

  1. relaks...relaks... buat kerja slow-slow...
    tapi jangan gerak ciput :P

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails