Thursday, May 27, 2010

Siapa Tu?

hehe cuba korang tengok gambar lukisan kat bawah ni lepas tu teka siapa orang dalam gambar tu? hehe..gambar ni dah berjaya masuk muzium seni tau..tak tahu sebab apa boleh berjaya masuk..huhu..tapi pada aku, tak sama pun orang yang dilukis tu dengan orang sebenar..



ni la Robert Pattinson..haha..rasanya rambut je sama sikit..pandai dia buat rambut tak terurus =)


kalau korang lupa muka Robert Pattinson, (boleh lupa ke? hehe) ni gambar real dia..hehe


beautiful is happy





   

2 comments:

  1. salam..
    Dulu2 sy pon lukis mcm tu gak...hehehe..nice story about this pic...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails