Friday, May 21, 2010

Pelekat Buang Toksin









korang tau tak pasal pelekat buang toksin yang tampal kat kaki tu? atau nama english die detox foot patch..aku sebelum ni tau yang jenama Jepun tu Kinohimitsu je..sebab yang Kinohimitsu tu dah lame lead benda2 ni..tapi harga die memang mahal..

pastu aku de kawan kat Facebook duk promote pasal pelekat buang toksin ni la..die jual agk murah la, sebab 50keping = RM100, kalau 100 keping=RM180.. katanya benda ni dapat lancarkan aliran darah kalau toksin dlm badan semua dah dibuang..nak tengok promo poster yang aku dapat tu?


...hah ni poster aku dapat kat FB aku...
maaf kalau gambar kurang jelas

hmm tak tau nak komen lebih2 benda ni..sebab sekarang ni memang macam2 produk keluar kat pasaran..=)

whatcha say?

beautiful is happy

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails