Saturday, May 22, 2010

Stop Crying Jose Mourinho

hmmm hari ni banyak btul final..final AF (akademi fantasia), final Champion League..tapi final Champion League lagi menarik perhatian aku..Inter Milan Lawan Bayern Munich final Champ League ni..hmm korang rasa siapa leh menang? kalau tanya aku, aku sokong Inter la..sebab I still part of Ex-Chelsea Manager, Mourinho..hehe..

sedih pulak aku tengok Mourinho ni.. dia masih lagi ada feeling yang baik kat Chelsea setelah kena sack pun..huhu..tau tak yang paling mengharukan aku, time suku akhir yang Inter lawan Chelsea tu, kan Chelsea kalah kan..side Mourinho menang..tapi dia kata after tu dia menangis sebab half of his heart still belong to Chelsea..memang susah dia nak lupakan..ya la Mourinho you're still the special one..but Carlo also special no.2..hehe..

apa2 pun hope Inter Milan menang final Champion League ni..



...don't cry Mourinho, I feel sad too..hehe...







No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails