Saturday, May 29, 2010

Nampak Real

Entry ni saja nak tunjuk gambar-gambar yang unik yang seronok kalau dikongsi bersama..cuti-cuti ni boleh release stress tengok gambar-gambar ni..hehe..gambar ni ada kawan bagi saya, jadi saya share dengan korang semua ok..=) enjoy



macam nak jatuh je kereta tu


ada orang terjun helikopter


pecah bentuk kotak, padahal tak pecah pun jalan tu..hehe


tolong tarik tali tu


keluar kepala anjing laut la


bahaya tu nak dekat jatuh dah..=p

beautiful is happy







3 comments:

  1. fuhh kreatifnye, nampak sgt real

    ReplyDelete
  2. tu laa ni semua teknik lukisan 3D..hehe..genius betul diorang ni..hehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails