Tuesday, May 25, 2010

Chelsea Kit 2009/2010 Milik Saya

hehe post ni berkait dengan post sebelum ni yang pasal 'mission' sy tu..hehe..kalau lupa check post sebelum ni eh yg ke pengkalan kubur kelantan tu..hehe..saya memang suka sangat Chelsea kit yg season 2009/2010 ni..tambah2 lagi la Chelsea menang double time dengan kit design ni..so, saya saja ambik kesempatan ke Pengkalan Kubur tu untuk beli Chelsea Kit ni..sebab nak beli yang original tak mampu kan, lagipun rasa macam membazir..hehe.. jadi belilah yang imitate asalkan still cop Chelsea situ..=p saya sangat suka!



ni la Chelsea kit tu versi perempuan tau..hehe..tapi cari di Pengkalan Kubur tak ada, jadi bibi dengan bermurah hati bawak saya ke Rantau Panjang nak cari Chelsea kit ni jugak..hehe..terima kasih banyak2..


...dari Pengakalan Kubur ke Rantau Panjang kena melalui sawah padi yang cantik ni =)...


...ni pintu depan Rantau Panjang Kelantan, nak dekat sempadan Thailand...

tak apa beli baju warna biru, jangan beli warna merah nanti dianggap pasukan baju merah..heheh sekadar gurauan!

beautiful is happy













2 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails