Saturday, May 1, 2010

Happy Labour Day!

hari ni 1 May 2010..hari cuti pekerja..yeaaaa..haha happy pulak padahal aku student je..hehe..tp rs gembira utk bibi, ngan rumate aku yg spatutnya kena kerja hari sabtu tp diorang dpt cuti..hehe =).. aku pun rasa happy gak sbb dapat dah jumpa women's weekly aku..cover depan kate hudson, cantik sgt die dengan yellow dress..hah xrugi beli women's weekly keluaran May, dapat ubat gigi colgate 12h protection..hehe..pastu aku beli brooch cantik sangat semalam..(pada pandangan mata aku cantik sbb bentuk daun..=p)..nak tengok? hehe

tadaaaaa...tu colgate free!


ni la brooch cantik..hehe..

...beautiful is happy...

2 comments:

  1. women weekly bulan ni punye best!ade maklumat pasal nak pilih whitening produk n ade jugak maklumat pasal anti-aging kan...siap bagi pnduan ape yg perlu dipki oleh pempuan bila mencpi umur 25 thn..tiap2 bulan beli women weekly xrugi..hehe

    ReplyDelete
  2. hahaha..shiq! betul2..mmg best tip yang dia bagi tu..leh jadi guide kan utk umur 20an, 30an, 40an.hehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails