Saturday, May 29, 2010

Penderaan!

Hmmm aku paling tak suka tengok haiwan kena dera..tak sampai hati nak tengok..kesian sangat2..ni ada manusia yang tak berhati perut sanggup mendera haiwan yang tidak berakal ni..sedangkan manusia dikurniakan akal secukupnya tapi masih tak dapat nak fikir..(eh aku emosi pulak ni..hehe)

ni hah korang tengok gambar ni, kesian kan anjing ni kena pikul beban..tengok mata anjing tu, macam nak nangis je aku tengok..huhu..siapa yang dera ni..memang jahat betul..



apa dosa anjing ni sampai kena dera beli lauk kat pasar..huhu


sepatutnya, manusia yang kena pikul sendiri..pandai fikir, buat la sendiri

gambar ni hiasan je..tak ada kaitan dengan pakcik ni pun..hehe

beautiful is happy







5 comments:

  1. hahaha...anjing tu x bersalah...dia dendam ngn anjing tu kot...xpun tuan dia dah terlampau tua....

    ReplyDelete
  2. ahaha...kalolah ada anjing yang tolong bwakkn barang pegi pasar tu skang kan senang..xda gune lagi tenaga manusia...

    ReplyDelete
  3. pakcik? eh itu saleh yaakob la ! haha

    ReplyDelete
  4. memang kejam siapa yang dera anjing ni..nak je campak sayur tu kat org yang dera ni..huhu..

    syiraa: hehe saje je letak pakcik..hehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails