Wednesday, May 26, 2010

Berani Ke Tidak?

hmm cakap pasal berani ni bukan besi berani / magnet je tau..hehe..tak ada pa la, nak tunjuk gambar ni kat korang..gambar yang aku tunjuk ni, memperlihatkan penduduk kat kawasan tu sangat la berani sebab mampu duduk di kawasan perumahan yang tanah nya nak terhakis dah..huhu kalau aku, dah pergi cari rumah lain..hehe..


...memang padat, bawah atas semua ada rumah...


...hmm nampak redup je kawasan rumah ni, tengok atas bumbung tuuu...


pastu, tengok gambar kat bawah ni, orang masuk dalam mulut jerung


hehe kalau yang ni aku berani! syok tidur dalam mulut ikan jerung tu kalau sejuk2 kan..heheh
(tu bantal tau, mana ada jerung hidup makan orang separuh je..haha)

beautiful is happy







1 comment:

  1. ada jual kat kedai x bnatal tu? nak cari la.. hehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails