Monday, May 3, 2010

Maggy TomYam

waktu lunch hari ni tekak aku tak nak makan nasi..nak makan selain nasi..hmmm jadi lepas tengok menu, aku pilih maggy tomyam..=)..sebab dah lamaaaa sangat tak makan maggy..teringinla katakan..hehe..maggy tomyam kat kedai ni boleh tahan sebab ada banyak lauk dia bagi..puas makan memang kenyang...lepas tu kan sekarang ni memang time cuaca tengah hot sangat2..jadi aku order air limau kasturi..dalam kepala aku, dah tebayang la air ni macam warna hijau-hijau yang seakan-akan air limau kasturi kat Secret Recipe tu..hehe..tup tup sampai order, tak sangka air nya warna nya amatlah menyimpang dari banyangan aku..hahaha..aku siap tanya one more time kat abg tu, "ni betul ke air limau kasturi?"..haha macam tu sekali tak percaya..nah aku bagi korang tengok:

...maggy tomyam...


...ni la air limau kasturi yang nampak pelik...


..emm ni sape la ek..hihih..

Beautiful Is Happy

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails