Monday, May 17, 2010

Kursus Pengendalian Haiwan

Aku ingat lagi aku attend kursus haiwan utk dapatkan sijil animal ethic dari USM..kursus tu sehari je, tapi wajib bayar la kan..sebab nak dapat sijil animal ethic kan..bayar RM100 campur makan sekali..hehe..kursus tu pagi teori semua, petang praktikal..


...jalan nak masuk USM ke tempat kursus...


...tuuu animal house USM...


aku ingat lagi satu ilmu yang demonstrater tu ajar time kursus, cara untuk ambik darah tikus paling banyak dan sekaligus tikus tu akan mati, ialah melalui cardiac puncture...=)...tapi aku kurang mahir buat teknik ni..aku pernah try, sampai tembus peparu tikus tu...tak pasal2 merana tikus tu..hehe..ha ni aku tunjuk gambar teknik cardiac puncture tu..


...teknik cardiac puncture yang betul...

beautiful is happy







3 comments:

  1. tikus dlm gmbr ni mcm menyerah je.huhu

    ReplyDelete
  2. hanaKir: boleh kata bes jugak la..hehe..

    zazza: tikus tu dh dipengsankan pun..hehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails