Sunday, May 30, 2010

Apa Ada Kat Burger ni?

Kali ni nak bagi trick lain pulakk..hehe..sebab saya ni memang suka benda-benda yang melibatkan psikologi trick..hehe..cuba korang tengok gambar burger ni..memang la sedap kan..ke ada orang tak suka burger? (try la, sedap tau)..

cuba tengok betul2 burger ni, korang nampak apa? ok clue nya, tengok kat bijan burger tu betul2..hehe..senang je la trick ni..=)


sambil makan burger, sambil jawab trick! dapat khasiat fizikal dan mental =)

beautiful is happy







12 comments:

  1. muka orang tengah senyum.. =)

    ReplyDelete
  2. boleh lawan ngn carls jr nih..
    haha

    ReplyDelete
  3. salam, nampak cam muka lelaki je..tul tak?

    ReplyDelete
  4. hahaha...xsanggup nak makan burger nih! :P

    ReplyDelete
  5. hehehe..betul jawapan macy, ray, ron, qelissa!..hehe muka orang tengah senyum..hehehe

    ReplyDelete
  6. ada gambar budak tgh senyum..haha..kalau beli kat berger king mmg bijian dia mcm tu ker?

    ReplyDelete
  7. salam... singgah sini...
    nak tumpang banner boleh...klu x keberatan..maaf...blog nie cantik kak mimi suka...
    nie alamat banner k.mimi

    http://mimi-moneyonline.blogspot.com/2010/05/banner-sahabat-kak-mimi.html

    pilih kt bawah tu...semua pitc motor..unik sikit..
    oh ya...ini lg satu ..kalau sudi dapat letak 1 pun syukur..thanks

    http://img185.imageshack.us/img185/522/mimipunyer.png
    ~~huge kak mimi~~tqvm..

    ReplyDelete
  8. ade muke org tgh senyum, ngan ade sket sos atas roti burger. very observant huh. =)

    ReplyDelete
  9. bagus munsyi.memang teliti..mesti time makan burger duk kira bijan ada berapa banyak hehehe...=) joking la

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails