Friday, October 15, 2010

Senarai Orang Tertua Dalam Setiap Bidang!

Salam dan Hello...

Sebelum world record asyik tunjuk  orang tertua didunia..tapi macam mana orang tertua dalam setiap bidang? hehe..jom kita kenal dengan orang yang paling tua didunia dalam setiap bidang! memang menarik=)

inilah DOKTOR tertua di dunia..umur 100 tahun!

waa ini dia pekerja McDonald tertua didunia..umur 85tahun!

pelajar darjah 1 paling tua didunia..umur 102 tahun!

hmm ini dia anak dara tertua..umur 105 tahun!


skydiver lagak ngeri paling tua didunia..umur 97tahun! masih kuat lagi ni =)

beautiful is happy




   

15 comments:

  1. hehe siapa blogger tertua di dunia??

    ReplyDelete
  2. canggih r u...sume entry cite pasal benda2 yg org xter'pk...suka bc blog nie..lain dr yg lain..cayalah..gluck..

    ReplyDelete
  3. fuhhh betul2 x putus asa org tua ni, cayokkk

    ReplyDelete
  4. semoga kita-kita pula pada panjang umur...

    ReplyDelete
  5. panjang sungguh umuq dorg.kuat dan sehat pule. minum tongkat ali kut:DD

    ReplyDelete
  6. dorg ni mmg live life to the fullest..hehe =)

    ReplyDelete
  7. wah...

    Dr tu oke ke jdi Dr? takut w0o..

    atok McD tu tak naik2 pgkat ke? hehe..

    nenek tu nape x naik2 kelas? oww..nenek slalu p0nteng kelas ya..

    nenek..nape la x kawin2..cntik dah tu. huhuh..

    at0k..=__="

    ReplyDelete
  8. bila dikenang2, adakah aku akan jadi camni bila tua??
    masih kuat dan bersemangat?

    ReplyDelete
  9. agak-agak kalau enna tua nanti bleh tersenarai x? haha

    ReplyDelete
  10. wahh.. hebat ler atuk2 ngan nenek2 nii...

    ReplyDelete
  11. err. diorang belum nyanyuk ke..??

    ReplyDelete
  12. walaupun hidup seribu tahun kalo tak sembahyang ape gunenyerrr... :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails