Tuesday, October 12, 2010

Budak Perempuan Paling Lapar di Dunia

Salam dan Hello semua...

Pernah kenal Suman Khatun? dia lah budak pempuan, 5tahun yang mengalami masalah hormon tak stabil dan menyebabkan dia asyik lapar jee..pada usia 2tahun dia dah jadi obesiti! fulamak memang pecah rekod..

budak perempuan ni berasal dari India..Berat dia bertambah 15kg setiap tahun! parent dia tak tahu macam mana nak berhentikan dia dari makan terlebih2..sebab Suman ni akan menjerit dan menangis kalo lapar..Pastu dia sanggup minta makanan dengan jiran-jiran kalau dia sangat lapar..

kesian kan Suman..hmm jom kenal dengan Suman Khatun:

Suman yang sebelah kanan yee..hehe

makan siap pejam mata..hehe

siap mintak makanan ngan jiran tuuu


tengok Suman makan semua pinggan penuh..

beautiful is happy




    

17 comments:

  1. OMG...
    gemuknyee...uhuhu~mcm na meletup je bdk tu..

    ReplyDelete
  2. Tiap thn bertmbh 15kg? biar betul..tp xpe,dh besaq bwk pi jumpa dr.rozmey la.

    ReplyDelete
  3. nampak cm sihat jew..selagi bole makan..makan la..
    penatla makbapaknya nak membela..

    ReplyDelete
  4. huihhh..menakutkan..kesian pun ada kan.

    ReplyDelete
  5. gila aa...15kg setahun...aku ni tak naik2 lagi berat badan..lol..
    iklan-rokok-paling-menusuk-kalbu-part-2

    ReplyDelete
  6. ini btol2 pelahap habis! hehehehe... paling ngerikan setahun 15kg berat badan dia naik perhhh! dasyat tuuu... baru umur 5tahun kalu dh 20tahun camne plak tu agaknye! ahahahaha

    ReplyDelete
  7. makan jangan xmakan.. selagi leh makan ko makan jer... hahahah

    ReplyDelete
  8. penuh perasaan dia makan, sampai pejam2 mata..nice entry...

    ReplyDelete
  9. fuhh.. macam makan utk seminggu.. tapi kesian kat dier yer.. sgt temukkkk..

    ReplyDelete
  10. kesian tengok die
    disebabkan hormon imbalance dia jadi obese

    ReplyDelete
  11. kalo mak bapak dia takde tu, kesian budak tu. mane dia nak cari makan. kalo lapar tau menangis n menjerit jer.. nanti gi rumah jiran, dari jauh lagi jiran2 dh tutup pintu. cz tau nak kena pau. ish².. kasik cucuk sedut lemak la budak ni.

    Jom melawat blog wanshah...
    http://wanshah87.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Dik,,bg la kwn adik yg skeping kt sbelah tu lemak cket..huhuhu.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails