Sunday, October 10, 2010

Ikan Jerung Kantoi Makan Orang

salam dan hello semua...

kes ni tak berlaku di Malaysia..selamat! ikan jerung kat Malaysia masih sayang gigi dia..hehe..okeh, nak start the stories!

ada seorang mat salleh ni bangga laaa sangat sebab berjaya tangkap ikan jerung..then, ikan jerung tu dia bawak pulang naik bot..dalam perjalanan, ikan jerung tu terkeluarkan 'kaki manusia' dari mulut jerung tu..mat salleh ni apa lagi, sangat la terperanjat!

di belahnya perut jerung tu, dan dapati ada banyak lagi bahagian anggota badan orang dalam perut jerung tu..Kantoi jerung tu! believe it or not..check out the photos below!


 inilah jerung yang berjaya ditangkap pada mulanya

belah perut jerung nampak anggota pelik

tengok tu kaki manusia dari perut jerung

ngeri kan tengok kesan gigi jerung kat kaki tuuu..

Hati-hati yee kalau mandi laut..=)

BEAUTIFUL IS HAPPY




    

27 comments:

  1. waaa.kesiannya arwah manusia itu.inalillah.

    ReplyDelete
  2. GELINYEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!

    ReplyDelete
  3. fuyoooo.. sakit tu kne gigit jerunggg..
    rrr. xnk la meninggal cmni.. XD

    ReplyDelete
  4. nasib baik org yg tangkap jerung tu tak pegi makan jerung tu pulak...

    ReplyDelete
  5. huhu..menjerit kot tgk pic ni.. huhu.. trauma2.. huhu

    ReplyDelete
  6. eeee..yu... mavam tue skali rupa dia... geli nk mmpus jd..

    ReplyDelete
  7. OMG... terbayang hari2 terakhir 2 bertarung ngan jerung...

    ReplyDelete
  8. nasib baik lum mkn lg masa tengok gamba ni..
    klau x mmg termuntah la jwbnye..
    naik mual dh..

    ReplyDelete
  9. jadi x mat saleh 2 mkn ikan jerung tu...

    ReplyDelete
  10. adehhh...selera makan ilang da.. T_T

    ReplyDelete
  11. Datang ke sini nak memberitahu bahawa anda telah di-TAG :
    http://syamilhafiy.blogspot.com/2010/10/first-time-kena-tag.html

    ReplyDelete
  12. Menakutkan....
    ish sapa la yg kena makan tu..kasihan...

    ReplyDelete
  13. salam..
    masa buat scuba diving di Maldives
    jerung lalu sebelah..
    mr. hubby cool jer
    aku plak yg terperanjat.. besar tuh..

    Dgn izin Allah.. doa sblm turun laut. amalkan selalu.

    ReplyDelete
  14. mean bukan sekadar movie..ikan jerung mmg makan orang...

    ReplyDelete
  15. ngeri sangat tengok.. sekali tengok jer... tanak tengok 2, 3 kali.. :(

    ReplyDelete
  16. owh ngerii..tk sanggup..fenin2x

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails