Saturday, October 16, 2010

Ini Bukan Basikal Biasa

Salam and Hello...

cuba tengok basikal kat atas ni? hmm nampak macam basikal biasa kan?
 haha jangan terkejut selepas tengok gambar seterusnya..basikal ni memang sangat fleksibal!! boleh di bawa kemana dengan senang dan tak mudah dicuri! ..

orang yang naik basikal tu la pencipta basikal ni!

hmm jangan tak percaya apa basikal ni boleh buat!


hmm basikal ni sangat fleksibal!


tengok basikal yang asal tadi dah jadi macam ni..hehe..so kreatif!

nak satu basikal macam ni jugak..hehe=)

Beautiful is Happy






    

19 comments:

  1. wah menariknya...nak jugak basikal camnie..

    thanx ya for sharing..=)

    ReplyDelete
  2. bapak ah, kat Malaysia dah ade jual x?

    ReplyDelete
  3. wow cool gile basikal die! awak ni suke post yg pelik2 kan. best. dulu restaurant pelik.

    ReplyDelete
  4. gila hebat..brand ape tuh ?shimano?

    ReplyDelete
  5. macam baru lepas eksiden jadi nye..
    kui3..
    kreatif..

    ReplyDelete
  6. kalau murah akupun nak satu...

    ReplyDelete
  7. basikal mcm ni laa yg aku nak.. nak g try tanya kedai beskallah.. dah ada ke belum!

    ReplyDelete
  8. Best..nak satu la..fathiah tlg belikan eh..

    ReplyDelete
  9. pergghh...omputeh ni kan creative noh...org mesia bole ke wat ceni agak2??insyaALLAH..engineer kat malaysia boleh buat!!

    ReplyDelete
  10. sshla kalo nk cpt cth kalo dah lambat nk masuk lecture or class...hee..kelam kabut nk pusingkn beskal:p hee..

    ReplyDelete
  11. Mak aih..... siap boleh lentur sampai cenggitu skali.... bagus laaa

    ReplyDelete
  12. suatu rekaan inovasi yang cukup membantu pemilik basikal nie.... sungguh praktikal

    ReplyDelete
  13. semakin canggih basikal,semakin bersemangat pencuri nk curi. bukan hanya pereka, pencuri pun kreatif jg:)

    ReplyDelete
  14. wah! gerek seyh...

    *da lame tak naek basikal...huhu*

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails