Wednesday, October 6, 2010

Pengikut Lady Gaga Pakai Baju Makanan

Salam dan Hello..

before ni ramai tahu Lady Gaga suka pakai baju pelik-pelik termasuk baju daripada makanan!..hehe jangan terkejut sebab Lady gaga dah ada folowers yang ikut trend dia pakai baju makanan..tapi yang unik tu, bukan baju daging la..makanan lain pulak..hik hik   ( >_________<)

Jom tengok pengikut Lady Gaga dengan baju makanan masing-masing..hehe

baju spaghetti dengan rantai meatball..haha funny laa

dress pendek coklat pulak..hehe..

dress daripada sayur..tak silap ni sayur sawi..hehe

nampak kembas je baju ROTI..heheh (nak gi kerja ke ni?)

gown kahwin totally from cupcakes! nak amik je 1 cupcake die..hehe

So, baju mana paling cantik? hehehe

BEAUTIFUL IS HAPPY




   

19 comments:

  1. paling suka dgn baju spaghetti. sambil pakai sambil cuti makan spaghetti :)

    ReplyDelete
  2. makan lagi sedap kowt..HAHAHA!

    ReplyDelete
  3. jap lagi kena hurung ngan semut, gatal satu bdn.. hehe

    ReplyDelete
  4. haiyoo,,klu dh mknan nnt abes la semut dtg,,hahahah

    ReplyDelete
  5. thiah kalau tanya angah baju mana cantik dah tentu lah baju angah hehehehe acah jer... baju cup kek yg cute miuttt

    ReplyDelete
  6. takbestnya tengok rantai meatball tu. huhu. tapi baju spaghetti cantik. hahah

    ReplyDelete
  7. eee ksian mkanan tu....
    mkn lg sdap..
    bg kt rmh ank yatim ke,,,
    eh tap ni mknan btol ke x??

    ReplyDelete
  8. waaaa...tu coklat cadbury ker???serik ar nk mkn coklat lagi..huhuhu

    ReplyDelete
  9. cupcake!!!

    nak satu...^_^

    kalau jalan gan baju cupcake 2, mesti tgalkan baju je, cupcake ye hilang..kene curik..ahakz

    ReplyDelete
  10. ishk pelik je tgk tp tetap nmpak cool.kannn ?

    ReplyDelete
  11. isk rosok akhLaq deme nih.....
    mintak2 tengok jer... jangan terikut2 plak... hehehhe

    ReplyDelete
  12. hahaha lucu eh. is that real mkanan or they design it just like the food punya rupa? so funny hahaha

    ReplyDelete
  13. spegheti+meatball..cantek~..n sdap utk di mkn..nyum2..=D

    ReplyDelete
  14. Memang PINTAR lah Lady Gaga dan Peminat-peminatnya! <3

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails