Saturday, October 9, 2010

Kenapa Biskut Kering Ada Lubang?

Salam dan Hello...

info for today!

suka makan biskut kering? hehe kalau cicah dengan air teh-o saya suka!..=)..


soalan: Kenapa ada lubang kat biskut kering tu? 

jawapan: Bukan untuk hiasan atau trademark biskut kering..hik hik..sebenarnya lubang tu ada sebab nak bagi biskut masak dengan rata & satu lagi sebab ialah untuk maintainkan kenipisan biskut kering..

jadi jarak antara lubang kat biskut kering pun kena sama sebab kalau tak sama sebab tu nanti biskut naik tak sama dan bergelembung laa jadinya..hehe..

lepas ni kira lubang di biskut kering..hik hik

Learning while you eat!

BEAUTIFUL IS HAPPY




    

6 comments:

  1. hehe...tak penah terpikir lak kenapa ade lubang..
    tau makan je..hehe..

    ReplyDelete
  2. yup.. lubang2 tu untuk daya tahan kot...

    * Kekasih Baru Fasha Sandha Datuk P!

    ReplyDelete
  3. uikkk biskut jadi mangsa entri :P

    ReplyDelete
  4. hehe tak penah terpikir plak..bila dah masuk mulut tak nampak dah lubang2 tu hehe

    ReplyDelete
  5. gaaaaahaa
    yer kee
    logic gak kan
    tak penah terpikir
    nice2

    ReplyDelete
  6. owh...baru la tau sbb apa ada lubang..igt utk angin masuk..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails