Tuesday, October 12, 2010

Hasil Seni Paku Besi

Salam dan Hello...

sekarang seni bukan lagi guna berus dan warna air..tapi, macam-macam alat dah boleh guna untuk hasilkan sebuah karya seni..hmm contonya : PAKU! hihih paku bukan nak cucuk kat pontianak je, tapi leh jadikan hasil seni yang cantik..

kena hati-hati nak buat seni dengan paku ni..sebab salah ketuk, terketuk tangan sendiri pastu silap lubang dah rosak semuanya..hmm pendek kata memang caya laaa mamat ni guna paku hasilkan seni kreatif..kreatif ke? hehe jom tengok sendiri

hmm tak tipu memang paku besi

rapat-rapat paku tu tersusun

satu2 dia ketuk paku tu..penat seh

memang penuh teliti kerja dia

siap daa..ooops sensored sikit..hik hik

BEAUTIFUL IS HAPPY




    

4 comments:

  1. owhh...memang bagus mamat uh
    and

    hot hot hot baby...hehehehe

    ReplyDelete
  2. mak ai, pehhhh! boleh juling keje nk ketuk satu2

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails