Friday, October 8, 2010

Hasil X-Ray Perut Anjing

Salam dan Hello semua...

kalau nak tahu, anjing ni laa binatang yang suka jee telan benda pelik-pelik yang dia nampak...pelik bagi dia laaa..hehe..ini kes benar yang telah dibuat oleh seorand doktor haiwan..dia telah menerima banyak aduan tentang masalah penghadaman anjing mereka..hasil X-Ray menunjukkan:

doktor membuat penelitian hasil x-ray pada perut anjing

anjing telan batu..banyak nyee batu dalam perut..besar2 lagi..

jarum pun leh tertelan keee

duit syling pun makan jugak..huhu

huh cincin berlian hilang kena makan ngan anjing daaa

haaa? pisau dapur pun anjing telan? kesiannya

pensil pun jumpa gak dalam perut anjing..

mesti kesian anjing-anjing ni..lagi-lagi yang termakan pisau tu..=(

BEAUTIFUL IS HAPPY




    

22 comments:

  1. dasat sungguh anjing ni kn... pisau pun dia telan.. ish ish..

    ReplyDelete
  2. kesian...anjing dah rabun atau hilang deria bau..

    ReplyDelete
  3. erk.camne leh tertelan pisau?biaq betol.

    ReplyDelete
  4. antara sbb kot nape tak blh bermesra2 dgn anjing.. silap2 ko d telannya.. hehe!

    ReplyDelete
  5. kesian betul

    tapi dasyat coz semua dia telan..

    ReplyDelete
  6. sebab dh lapau sgt.., hamik ko ! smuer aku telan !
    kata anjing tersebut

    ReplyDelete
  7. anjing nie memang la,cari penyakit~

    ReplyDelete
  8. pensil??hahak..die nak menulis tapi xleh pegang pensel,itu yg telan..hahak..pisau??gile~~kene aja dia, yg pisau tu bhaya

    ReplyDelete
  9. gila..pisau pun nak telan ke
    kekekekekekeke

    ReplyDelete
  10. kesiannye anjing tu.. sob sob sob.. xleh bedah ke buang?

    ReplyDelete
  11. haiyaaaaa. masalah anjing ni, nape la x makan padegre je

    ReplyDelete
  12. macam2..
    baru anjing,
    blm tgk x-ray lembu kambing lagi...

    ReplyDelete
  13. Tumpang kesian jela kat anjing ni.. nasib baik dia tak telan balik najis sendiri.

    ReplyDelete
  14. yang pisau tu macam tipu je....guna PS je tu hehe

    ReplyDelete
  15. erk..mmg pelik n istimewa kot..x mampus lak bl anjing telan bnd2 tu seme..tu pun tanda kekuasaan Allah kan..kan??

    ReplyDelete
  16. bole hadam ke pisau ngn batu tu ? erk.

    ReplyDelete
  17. aduiiii... sadisnya... Ini lah kalau anjing dah terlampau lapar.. apa apa an boleh di telan..

    ReplyDelete
  18. ngerinye tengok~~~bahaya betol la~

    ReplyDelete
  19. Kasihan sekali.. tu anjing.. harus dioperasi untuk mengeluarkan barang barangnya :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails