Monday, September 27, 2010

Tak Berani Makan Sushi China

Salam dan Hello semua...

happy monday! yeaaa..ok, post kali ni cerita pasal sushi! hmm gerenti korang semua pernah tengok dan ada yang pernah makan sushi, Tetapi sushi tu yang asal dari Jepun..macam mana pulak sushi yang asal dari China? hehehe korang pernah tengok?

Dipersilakan laaa untuk melihat sushi dari negara China ni..masuk ke dengan selera korang..memang sungguh ekstrem dan akustik sushi China ni..tak percaya? haaa tengoklah sendiri:

ok before tengok sushi China, tengokla betapa menarik sushi Jepun:

now, inilah sushi China:





hmm penuh dengan serangga dan arthropod la..nasib baik takde sushi labah-labah..hehe

So, nak ke makan sushi China?

ask yourself =)

Beautiful Is Happy




   






   
   

26 comments:

  1. oh tidak!! geli sekali nak makan sushi tu!!

    ReplyDelete
  2. uweek~!!!
    gelinyeee...mcm mkn lipas aje..eeuuuuuuuuwwwwwwwwwww~!!

    ReplyDelete
  3. salam...huyo...best bagi yang slalu makan...pada uncle..vomit!!!

    ReplyDelete
  4. eksotik sungguh sushi china....

    ReplyDelete
  5. tengok pun takut, apa lagi nak masuk dalam tekak kan..hehehe

    ReplyDelete
  6. sushi jepun pun tak pernah makan lagi

    ReplyDelete
  7. tu insects betul ke? mestilah betul kan? ohh, x bole tengok lama2!

    ReplyDelete
  8. eiiii...!! pelik2 sgguh dorg makan ekk..

    ReplyDelete
  9. aduh.....dah mmg xreti makan sushi...tp bila tgk
    emmmm lupakan jek la kalu nak coba2 makan...
    huhuhhuhu.....

    ReplyDelete
  10. eeeee. yucks.
    gelinye. ta selera mau makan.

    ReplyDelete
  11. tgok sushi jepun telan air liur la..
    tgok yg china trus nak muntah~~

    ReplyDelete
  12. salam..nak! nak! nak mkn! hehe..
    just kidding..lol~ =)

    ReplyDelete
  13. sushi china?
    wow! sungguh cantik hiasan sushi tu.
    uweekk. loya tgoK!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails