Wednesday, September 22, 2010

Almari Buruk Bertukar Menjadi Dapur Mini Cute

Salam dan Hello...

hmm nak raya hari tu mesti banyak yang tukar almari buruk ke almari baru kan? tihihihi ~ =)..ni nak tunjuk pemikiran seorang manusia yang cukup kreatif telah mengutip almari buruk yang orang buang dan menukarkan ia menjadi satu dapur mini untuk cucu dia main masak-masak..hehehe kisah yang lucu tapi bermanfaat dan bermakna!

Proses menukar almari buruk menjadi dapur mini yang cute!..=)





tadaa siap dah! wahh seronok cucu atuk main masak-masak kat dapur mini ni..hehe

your skills make you beautiful

and

beautiful is happy




   

11 comments:

  1. pehhpehhpehh.smart.tapi kena rajin la kan.hee.

    ReplyDelete
  2. memang org yg wat dapur ni rajin dan kreatif..=)

    ReplyDelete
  3. cantik nya! saya suke...orang M'sia ke buat ni?

    ReplyDelete
  4. wah kreatif!
    seksi betul lepas bertukar. haha!

    ReplyDelete
  5. ni bukan berlaku di Malaysia..huhu..tapi apa pun memang kreatif sebab yang buat dapur mini ni ialah grandfather!..hehe

    ReplyDelete
  6. Fuyoo, cantik ar. kalo buat yg bosar punya takda ke?

    ReplyDelete
  7. comel sangat.nak jugak nak jugak nak jugak~ :D

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails