Saturday, September 25, 2010

Mendera Kucing Menjadi Warna Pink

Salam dan Hello..

Memang sedih dan kesian kat seekor ni, yang telah 'didera' oleh tuannya dengan mewarnakan kucing tu menjadi warna pink dan kemudian mengurung kucing tu dalam pagar.


Kejadian ini telah disedari oleh jiran dan mereka melapor kes ini ke pihak berkuasa bahagian haiwan (padan muka). Namun, tuan milik kucing tu berjaya melarikan diri dan kini dia diburu oleh pihak polis. Kucing tu berjaya diselamatkan, namun pihak veterinar sahkan warna asli bulu baru nak tumbuh ambil masa 18 bulan..huhu kesian kucing tu..

so, jangan pandai-pandai nak mengubah kejadian sebenar ciptaan Tuhan..=)

sedih je tengok muka kucing ni..huhu kesiannya

tak pasal-pasal jadi colour pink..

Beautiful Is Happy




   

17 comments:

  1. hahhahahah... mesti hilang keganasan kucing ni bila dipandang oleh kucing lain.....

    ReplyDelete
  2. Salam,
    Jalan2 kat innit..lalu singgah sini.

    Comey je kucing tu kaler pink. hi hi..cute banget..cam tedi bear..eh..tedi cat. hihi

    ReplyDelete
  3. huhu, tapi comel plak colournya . kann ?

    ReplyDelete
  4. kesian la kucing ni kena dera dengan bertukar jadi pink..hihi

    ReplyDelete
  5. alalalala kesiannya, bwahahahaha tapi kelakar la pulak, takpe la kucing, nnt lama2 luntur la warna tu

    ReplyDelete
  6. mesti awek dia gelak kat dia sbb bulu dah tukar kaler ;D

    ReplyDelete
  7. hehehe~ comel gak pink kaler nie..lain dr lain..

    ReplyDelete
  8. cntek laa kaler die. haha. kuceng sgt comel.

    ReplyDelete
  9. eh c0mel la..
    suh dia dtg bl0g kite..
    mesti dia suka..hahaha. ^__~

    ReplyDelete
  10. mcm gula kapas pn ad..

    ReplyDelete
  11. erm..salah ke? hak tuan dia kn?

    ReplyDelete
  12. haha!!, dya nk wat kucing yg xpono buat..huhu

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails