Sunday, September 26, 2010

Cari Kucing Dalam Gambar

Salam dan Hello semua...

jom main sorok-sorok nak? hehe..boleh menguji minda dan mata anda! ok, kat sini ada gambar pagar pastu ada pokok, cuba korang try cari seekor kucing dalam gambar ni..

ok la bagi clue (kucing tu warna hitam)..hehe CARI!

kalau tengok betul-betul jumpa..mudah je ni..hihi

beautiful is happy







   
   

14 comments:

  1. Jumpe.. di celah tiang berkembar 2 tu.. heheh


    Bedusta kerana benar ? = pengeRindu

    ReplyDelete
  2. sembunyi kat balik daun2...atas pokok?

    ReplyDelete
  3. uikkk... ade bayang tak nampak nie.... huhuhu

    ReplyDelete
  4. kucing pun tgh tengok kamera.. hihi.. ada kat celah katu merah tu.. =P

    ReplyDelete
  5. dah jumpe! kt celah2 pagar. haha xde la itam pun kucingnye :P

    ReplyDelete
  6. yeahh..nmpak!! ka ats skali belah kiri.

    betul x?? hik3..s0nok2. ^.^

    ReplyDelete
  7. hahah!atas pagar!!nampak muke je

    ReplyDelete
  8. hehe jawapan nya: kucing hitam yang kat celah pokok..atas belah kiri!

    thank you coz mencuba! hehe

    ReplyDelete
  9. salam kenal

    gua nampak kat celah2 pagar, kat ceracak tu, kat tengah..
    kucing macam garfield je. haha

    ReplyDelete
  10. kakaka ade 2 rupenye...my brain hurts just by finding them

    ReplyDelete
  11. ada sekor je kn kt celah2 tiang.. meow kaler oyen cm gapil..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails