Monday, September 13, 2010

Baskin Robbin & Beg 'kucing' Mahal

Salam lebaran semua..

cerita ni patut gitau semalam, tapi sebab semalam internet down duhhh...jadi cerita la hari ni (hari raya keempat)..tehehe..tak apa daaa kan..asal masuk post..tihihi..

hari raya ke3 memang tak tahu nak buat apa daaa..jadi, aku ngan adik aku gi la jalan2 shopping kat Jaya Jusco..sonoknyee shopping, window shopping pun sonok..hehe..

aku teman adik aku beli baju..dia memang nak sangat baju kemeja panjang..dah jumpa pun satu, apa lagi puas ktorang snapshot siap dalam bilik fitting room tu...hehehehe..sebab amik gambar kat luar nanti orang kedai tu marah kan..shhhh...hihih

lepas dah penat try2 baju tuu, rasa nak makan icekim baskin robbin..apa lagi..pekena laa satu scope..tihihihih..da lama gak aku tak makan icekim ni (sejak duduk di kelantan)..huhuhu kesian tul, jadi amik la gambar, nak tunjuk jugak kat korang..hihihi
perghhh memang sedap flavour ni..'oreo vanilla' ~ saya memang gila vanilla flavour

pastu, sebelum balik..adik aku sempat beli 1 beg ni..beg ni nama dia MOMOE..penah dengar tak korang jenama ni? aku pun tak tahu la jenama bag ni dari Korea asalnya..mak oooii memang mahal-mahal barang MOMOE ni..kedai MOMOE ni memang jual semua barang handmade yang berbentuk kucing..memang cute sangat..beg merah momoe ni percaya tak RM100? huhuhu..selamat ada diskaun dik!..fuh peluh gak..hihihi..

dont ever let anyone steal your joy..cos beautiful is happy =)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails