Thursday, June 3, 2010

Terlalu Kuning

Pernah tak anda ditolak mentah-mentah kerana anda terlalu kuning? hehe..eh jap jap apa aku nak cakap ni, mesti korang tak faham..ni haaa nak cerita pasal seorang warga cina yang telah ditolak permohonannya untuk buat paspot sebab terlalu kuning la u ni..hehe..orang cina kan memang kulit warna kuning putih kan..hmm macam mana nak buat..saya cadangkan kat dia, edit je gambar awak guna adobe photoshop biar hitam sikit..hehehe...thank to Rasdit sebab menghebahkan cerita ini..



nanti klik eh kalau nak besarkan..=) hmm kalau orang kena jaundice macam mana..hehe acah la

beautiful is happy







2 comments:

  1. lahh sbb warne kulit je kene tolak.sian org tu huhu

    ReplyDelete
  2. Salam, Jom join giveaway maya…..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails