Thursday, June 17, 2010

Lukisan Yang Telah Menipu Anda Semua


Hai..walaupun Spain kalah, tetap tak patahkan semangat aku untuk menulis entry lain untuk hari ini..sudah berhenti kecewa..hihi..ok, alihkan pandangan anda ke gambar lukisan di atas..lukisan ke ni? tengok betul-betul..kalau anda kata lukisan, maksudnya anda telah tertipu..

Kenapa saya cakap yang kat atas tu bukan lukisan?

Sebab saya ada bukti, yang di atas itu, memang orang betul tengah duduk di kerusi dan tunduk kepala..memang betul botol kat tepi tu real-real terbaring cam tu..

tak percaya lagi?..tengok la sendiri di bawah:



hehe siap boleh borak-borak lagi tu..real orang la tu..hihi genius art laa=)

beautiful is happy



14 comments:

  1. eh eh..teruja kjap tgk lukisan ni..btol2 upenye..kagum2!!

    ReplyDelete
  2. lenguh punggung minah tu kna duduk situ je..kalo nk gi toilet bleh x? haha

    ReplyDelete
  3. pelik kan cm ner le pk smpai tahap tuh...positif..

    ReplyDelete
  4. tapi tak nampak macam org lah, mmg kene tipu kaw2.

    dh tau kene tipu pn masih tak perasan lagi.hakhak

    ReplyDelete
  5. mcm tak percaya lak yg tu seebenarnya org hidup..serius berbakat lah org yg buat tu..thumbs up..sgt kagum..=)

    ReplyDelete
  6. hebat btol...sgt mengkagumkan...tabik spring la...huu

    ReplyDelete
  7. hahahh cool! ;DD

    btw, spain gak eh??
    sama sama sepp! :PP

    ReplyDelete
  8. betulkah?mcm lukisan ja..huhu

    ReplyDelete
  9. adakah ini benar?..mmg xnmpk mcm benar lh..mcm art je..mcm mane lh diorang bt ni..mesti kne teliti btol makeup model yg jd mcm art tu bru nmpk real..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails