Tuesday, June 8, 2010

Burger Saiz Manusia

haha korang suka makan burger? eh berapa kali nak tanya soalan ni..hihi..ada tukang masak di Australia yang terlalu lapar dan mengidam burger..jadi dengan perasaan lapar dia masak burger..tup tup keluar burger paling besar..sama saiz dengan manusia..macam ni, susah nak makan..nak tunggu habis makan, dah basi dah burger tu..hehehe


 pecah mulut makan burger ni..hehe (credited to the sun)


kalau nak tengok video pasal burger ni boleh pergi sini...=)
-beautiful is happy-





   

1 comment:

  1. burger makan manusia ke manusia makan burger ni..haha

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails