Saturday, June 19, 2010

Saya Pasti Itu Gajah 100%

Hmm aku bukan budak kecil lagi yang nak mengenal haiwan..aku tahu gajah macam mana rupa dia..telinga besar, belalai panjang, kaki empat, badan besar..ishh aku nak keterlanjuran nii..hihi

kenapa aku cakap aku tahu gajah? aku rasa korang pun tahu la gajah macam mana kan..hehe..tapi kenapa masih ada orang di luar sana yang tak mengenali gajah?


Perhatikan signboard ni betul-betul..
kenapa gajah jadi deer? huhu itu gajah la, elephant la..=)

beautiful is happy






8 comments:

  1. org situ pggil gajah deer kot...hehe

    ReplyDelete
  2. Alah kira dia tu gambar orang lain... tulisan org lain yang pasang pon orang lain... yang tengoknyer plk orang yang x sama tu sbb jadi begitu tuh.. he he hehe

    ReplyDelete
  3. ish2x.... itu printing error la kot.... LOL....

    ReplyDelete
  4. Memang tak betul langsung la signboard tue....hahahaha

    ReplyDelete
  5. hehehe tu laaa..semua org kenal gajah..hihi

    ReplyDelete
  6. haha , kelakar lah. apalah orang tuh , hehe

    ReplyDelete
  7. hikhik gajah tu dh kurus lahhh

    ReplyDelete
  8. Ga apa gemok.. Ga GAJAH ha,ha

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails