Saturday, June 26, 2010

Suka Pakai Kasut Tumit Tinggi

Selamat pagi dan yeaaahh Spain menang semalam..=)

ok, pasal kasut tumit tinggi ni, aku jujur betul cakap tak pernah ada kasut tumit tinggi..huhu..jangan ejek yeee..

Ni ada seorang lelaki yang suka betul pakai kasut tumit tinggi..cara dia pakai fuh, kalah dah orang perempuan..hihi..pastu, kasut yang dia pilih dan pakai memang cun-cun dan sangat la menarik perhatian..korang boleh lihat sendiri koleksi gambar dia dan kasut tumit tinggi..





memang bergaya betul tapi tak kena tempat..hihi
beautiful is happy






8 comments:

  1. apa ke heinyer yob kat atas tu??

    ReplyDelete
  2. something wrong with him ...T_T...
    tak yah lah pakai kasut tinggi..
    awak dah tinggi ...^^...

    ReplyDelete
  3. jangan2 dia ni gay ko.. hehehe

    ReplyDelete
  4. ade plak size kaki utk dia kan? hahaha

    ReplyDelete
  5. ahah~ terbaek laa..power giler mamat nih..kalah aku kot..haha

    ReplyDelete
  6. tak sangka dia leh buat macam tu :0

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails