Tuesday, June 1, 2010

Blog Tak Friendly ?

Tadi pagi aku sampai universiti terus open blog (ceh 1st tu), pastu tengok chat komen kat sebelah ada orang sound 'blog ko macam sampah, tak friendly'..hancur aku mendengarnya..aku time first baca tu macam baca sekali imbas je..tak teliti betul-betul ayat tu sebenarnya..

pastu lepas balik sarapan, aku tengok balik komen ayat tu sebarnya bukan ditujukan untuk blog aku laaaa...hahaha..beautiful is happy sudah kembali ceria..aku ingat orang kutuk blog aku tadi..ni link ayat blog tu yang di post dalam blog Faisal ... Fuh buat cuak je pagi-pagi ni..=p

bluek..=p
untuk hilangkan kerungsingan, jom baca majalah women's weekly! macam best je isu Jun ni..ceh aku asyik promote women's weekly ni..WW boleh upah aku jadi spokeperson..hehe acah je la..selamat masuk bulan Jun..=)
beautiful is happy







No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails