Tuesday, November 2, 2010

Teh Uncang Bentuk Pelik Tetapi Menarik

salam dan hello...

Korang mesti tahu bentuk tipikal uncang teh kan? yang macam dalam Teh Lipton dan Teh Boh tu..ada tali dan beg uncang teh bentuk 4 segi kan..hehe..

jom tengok pulak teh uncang bentuk pelik-pelik tapi memang kreatif sebab menarik minat orang untuk minum teh..hehe..=)

comel kan pemegang dia bentuk sampan! 

waa bentuk hanger..macam nak sidai baju gitu =)

tengok sangkut uncang hanger ni kat bibir gelas..senang kan..

haha bentuk orang pun ada..pilih la nak mana satu jantina..hihi

yang ni saya suka..leh guna kapal selam ni untuk letak serbuk kopi pulak..ganti-ganti=)

haha uncang bentuk rokok pun ada..tapi serbuk teh laa dalam batang rokok tu!

ni nampak sangat klasik dan comel..bentuk piramid pastu boleh diri tegak dan stabil..hehe

uncang teh bentuk handiplast! hehehe..kreatif!

kalo korang suka yang mana? saya cop yang uncang bentuk kapal selam..=)

Beautiful Is Happy




   

9 comments:

  1. uncang teh dengan bentuk orang tu sangat cool! kat Malaysia ade ke? kalau boleh nak beli! hehe

    ReplyDelete
  2. aah..suke2.. comel sgt.. kat mane nk beli erk kat malaysia nih?? leh wat adiah... :)

    ReplyDelete
  3. ohoo..sgt kreatip!!.suke2... =)

    ReplyDelete
  4. sy nk y bntuk piramid tu..comel n simple je..he..y bntuk handiplas tu, leh hilg slera nk mnum teh..geli..he

    ReplyDelete
  5. wah menariknya.. tp satu pun x pernah jumpa..

    ReplyDelete
  6. yang bentuk org tu, mcm xlalu jer nak minum..hahahaha... :D

    ReplyDelete
  7. tolong email saya gerbanglife@yahoo.com camne nak dapatkan beg uncang kosong(takde teh)..saya nak buat teh sendiri.
    t kasih

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails