Monday, November 1, 2010

Mencuri Ayam Supermarket Dalam Seluar Dalam

Salam dan Hello...

Hmm macam-macam cara mencuri sekarang..siap ayam pun nak dicuri..ish ish makan makanan haram la jawabnya..pastu ni kes mencuri ayam di pasaraya oleh pasangan suami isteri, tapi berlaku di luar negara la..dan yang kelakarnya, dorang mencuri ayam tu dengan letak dalam seluar dalam! hahhaha nak tergelak pun ada..

inilah pasangan suami isteri yang mencuri ayam di supermarket..ish2

tengok, dia nak letak dalam seluar dalam..teruk betul

suami dia cover line ..haha tak senonoh betul kan

aduh sampai jatuh-jatuh tu nak muatkan masuk underwear..hahaha

dah berjaya dah dia akhirnya masukkan

tengok tu, siap tayang lagi ayam yang dia berjaya curi..eee!!

(nasihat: jangan makan makanan dari hasil mencuri! haram)

beautiful is happy




    

23 comments:

  1. betoi ke niey..sampai leh baring2 xkan tuan kedai or pekerja dia tan perasan..huhu best stori tt

    ReplyDelete
  2. erk..smpai cam tue..letak dlm underwear plak kan...can't imagine it...eeww uuu

    ReplyDelete
  3. eeee--geli je letak dlm suar..ta selera na mkn..

    ReplyDelete
  4. yukkss.. dahlah curi, letak kat situ plk..

    ReplyDelete
  5. Adesss...x rase pape ker simpan ayam kat situ..kot terkena muncung or kuku ayam x pasal2 cedera harta pusaka dia tu..boleh plak dia mkn ayam tu yer,kira ayam tangas dah tu..cian laki dia..huhuh

    ReplyDelete
  6. hehehhehe...geli lah den nak mkn ayam tu...kih3...

    ReplyDelete
  7. jap jap..motif nak kena letak kat seluar dalam?
    mesti masa dia berjalan tu stim je...kah..kah..kah!!!

    ReplyDelete
  8. eww sangup letak kat dlm spender pastu die nak makan.. yukss

    ReplyDelete
  9. HOAX,, watch PICTURE,,! thank for visited in my site

    ReplyDelete
  10. Teruknyer... dia x tau ke ada cctv duk perati jer...

    ReplyDelete
  11. eeeeeeee~ letak dalam sluar dalam?euwwwwwww

    ReplyDelete
  12. pengotornya
    dah letak dalam spende, pastuh nak makan

    ReplyDelete
  13. euh! letaklah kat tempat lain. jijik betol.

    ReplyDelete
  14. eeiiii...geli laa...terk betul!

    ReplyDelete
  15. eeeeiii... bule siap tnjuk lg uhu

    ReplyDelete
  16. ni namanya ayam kangkang...kalau Lisa la ni...ada kawan mcm ni..sumaph Lisa x makan segala ayam dia masak....

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails