Tuesday, November 16, 2010

Jangan Terlalu Percaya Buku Resepi

Salam dan Hello..

saya tengah bosan sekarang ni..dan sedikit tension..so, nak hilangkannya saya nak buat entry kelakar..biar semua orang pun gelak sebab saya dah puas gelak dulu..hihi..

Ni cerita kelakar yang nak buktikan kat korang, jangan laa terlalu percaya kat buku resepi ni kalau nak masak..nanti dia suruh buat apa pun korang ikut jee..hehe..

macam sorang mamat ni, dia nak masak la untuk isteri dia..then, dia memang nak masak makanan simpletapi arahan kat kotak makanan tu memang hampeh sebab tak masuk akal bagi dia....hahaha jom tengok:

ini la resepi yang nak dimasak

ok, mamat ni memang ikut la semua arahan resepi tuu dengan penuh teliti

eh eh eh nape mamat ni sampai nak koyakkan lengan baju dia? hahaha ada sebab ni..

then, dia siap tengok betul ke bahagian tangan baju yang dia koyak ni..hahah ada sebab ni..

adoiii kali ni siap rakam ngan videocam lagi tu..apsal ni? tak betul ke..tadi kata nak masak kan..


Nak tahu kenapa mamat ni jadi macam ni? hahah sebab buku resepi tu la punya arahan!!!
 tengok: resepi tu suruh tanggalkan lengan baju dan filemkan pastu..hahahaa ada ke camni?

=D beautiful is happy =D




    

18 comments:

  1. ehehee mamat ni lurus bendul sangat niehh..ehhehe

    ReplyDelete
  2. mak eh...bengong nye...agak2 la kalau nak masak smpai kena koyak baju pun...hoho

    ReplyDelete
  3. Selamat Menyambut Aidiladha!!!~ ^_^

    ReplyDelete
  4. ahha....nice resipi...
    tp mmg btol2 lurusla...

    ReplyDelete
  5. Wah, lucu nya orang ni, cian kat dia, ada masalah jiwa kah apa XD.

    ReplyDelete
  6. mamat tu pun boleh tahan lurus jugak. heee :)

    ReplyDelete
  7. haha... ngok ngek tol mamat tu..haha

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails