Wednesday, May 4, 2011

Megan Fox Dalam Proses Membuang Tattoo

salam dan hello...

rasa mesti ada yang tahu Megan Fox ada tattoo gamba kepala marilyn monroe kat lengan tangan kanan dia..sekarang dia kata dah tak trend dah marilyn  monroe ni jadi dia nak buang dah sebab dah era lain kan..

hmm so sekarang dia tengah dalam proses untuk membuang tattoo tu guna laser..mesti sakit kan..tapi tattoo kan susah nak buang..tak tahu la dapat buang semua tak..tapi gambar kat bawah ni tunjuk dah kurang sikit la, tak lama lagi hilang la tu..

ni gambar asal dengan tattoo marilyn monroe
ni gambar terkini tengok tatto dah pudar sikit



beautiful is happy




   

2 comments:

  1. tp still nmpk jgak =.="

    ape kate ta pyh jek bt trus? hahaha

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails