Tuesday, April 5, 2011

Anne, Si Gajah Gembira Riang Di rumah Baru

salam dan hello...

hmm ni post ke3 pasal Anne..hehe..memang semangat ni kalau cerita pasal haiwan..I'm an animal lover!..=)

untuk yang tak tahu siapa Anne, si gajah dan macam mana cerita hidup dia sebelum ni, boleh ke entry saya di link berikut:
Kejam penderaan terhadap Anne, si gajah
Nasib Anne, si gajah sudah terbela

tengok la Anne di rumah baru dia, waaa bukan main gembira lagi dia..seumur hidup dia tak pernah dapat main, dah umur 50++ baru dapat main..memang nampak sangat wajah dia yang riang gembira..saya pun tumpang gembira untuk Anne...=)






waaa seronok betul Anne..hoyeee..

beautiful is happy




   

1 comment:

  1. nak gajah satu.tapi nak anak gajah

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails