Thursday, April 29, 2010

Edit Gambar Mikroskopik

akhirnya malam ni aku berjaya edit gambar mikroskopik aku boleh katakan masuk 25%..haha..banyak wooo gambar nak kena edit..patah jari aku..aku skang ni tgh wat research pasal wound healing on skin..jadi kena la examine skin tu secara mikroskopik..tu yang penat mengedit ngedit ni..hehe..bibi saya demam la ngan sakit sendi..sian sgt..sok suh die jumpa dr la..kalo aku reti drive kete manual lama dah aku hantar die ke klinik..tp kte reti bawak kete auto je..hehe..(maluuu la amik lesen tu smata2 nak lulus..skang hampeh xreti kete manual)..=p mlm ni rumate aku sume tido awal..xde teman aku nak borak2..huhu..hmm sok aku ingat nak gi tesco pastu at d same time gak nak cari majalah women weekly..dah nak masuk bulan 5 ni xkan masih tak kuar2 lg..td aku gi cari x de lagi..saya dah addicted ngan women weekly..hehe..(shiqin yang pengaruh saya)..haha..ok la sambung new post yang next ye..babai


haha y i put this cat here?..simply becoz this kitty really cute..kucing ni nak wish good night to u!..so cuteeeee..(patut mimpi kucing malam ni)..haha

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails