Friday, April 30, 2010

3 Stories In One Post

aku ni sebenarnya tengah rajin update blog ni malam ni..hmm nak cite gak even cite aku nak cite ni simple dan mudah..ada 3 cerita nak bagi tau..ok start yang pertama (1). saya ada tabung Mr.Pooh baru beli..sebnarnya sy tak trlintas nak dapat tabung kartun macam ni..kui kui..sy kirim duit kat kawan suruh beli tabung.."ko beli la yang bawah harga RM10 ok, pilih comel2 sikit"..pastu haaa ko, die balik tunjuk tabung Mr.Pooh ni kat aku..terkejut terbeliak mata aku jugak first2 tengok tabung tu..hah korang nak tengok bentuk tabung tu? amik ni tengok la..jangan gelak,,nak gelak sorok2 sikit..hehe..


ni la tabung Mr. Pooh..smart ke..what do you think guys? =)


ok la masuk cerita kedua (2). baru ni kawan aku atau roomate aku buat makanan minum petang..wah tak pernah dalam sejarah minum petang aku lagi dapat makan kuih pau sambal..tup2 dia buat pau sambal..pau sambal ni nak sedap kalau sambal nye sedap..hmm sambal pau sambal kawan aku buat memang sedap siap ada extra ikan bilis, ni yang lagi sedap..haha..berebut-rebut makan time panas-panas..sedap sangat..pastu tengah makan tu argue pasal nama pau sambal ni..aku orang Johor, kitorang panggil memang PAU SAMBAL..tapi kawan aku kata dia orang Perak panggil makanan ni BURGER MALAYSIA..macam2 nama daaaa..haha..tapi aku tetap nak panggil pau sambal jugak..(degil)..=) nak tengok tak pau sambal tu? ni la dia:

macam bola golf kan pau sambal ni..=) delicious

hmm masuk cerita ketiga (3). aku gembira la atas kemenangan Inter Milan utk Champion League tu..sebenarnya aku tak suka sangat Barcelona lately ni..banyak sangat media cakap team ni hebat la , kebal la, tak boleh dikalahkan la..buat aku rimas dan *jealous jugak.hehe..hah amik ko barcelona, terdiam dah kau..syabas Inter..saya penyokong Chelsea kira sy wish congratulation utk bekas manager Chelsea la..hehe..tapi sy seronok tengok cara Mourinho celebrate kemenangan dia..Special One tetap diingati di Stamford Bridge..=)


'I'm the special one..Jose Mourinho'..

...beautiful is happy...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails