Thursday, March 31, 2011

Anak Dera Ayah Tengok Konsert Justin Bieber

salam dan helllo..

sebelum apa-apa lagi, saya nak gelak dulu..hahahahah..
korang tahu kan, Justin bieber ni ramai sangat peminat budak perempuan terutama yang budak remaja dan anak kecil-kecil pun sekali..ni la kes anak yang paksa ayah dia pergi teman tengok konsert Justin sebab budak-budak perempuan ni semua masih bawah umur..so kena ada ibu atau bapa yang teman..

tengok la muka ayah budak tu..sangat kesian kan..hehehehe..macam kena dera jee..=)


beautiful is happy

               

3 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails